My complaint:
de eerste keer dat ik boete kreeg was omdat ik een kaartje zonder datum had gekocht en die niet had afgestempelt , ik wist niet waar de stempel automaat was (blijkt achteraf bij de oude stations ingang te zijn die al jaren niet meer word gebruikt op station groningen noord) hierdoor kreeg ik een boete terwijl ik wel een kaartje had. vanmorgen zit ik weer in de trein en ik had geen klein geld , omdat ik een andere keer ook een kaartje mocht kopen bij de conducteur ging ik ervan uit dat dat vandaag ook zou kunnen , ik loop op de conducteur af en vraag vriendelijk of ik bij hem een kaartje mag kopen waarop ik erg onvriendelijk werd beantwoord dat ik een boete kreeg. daar sta je dan met je goede gedrag!. nadat ik thuis was van mijn werk heb ik hierover de arriva klantenservice gebelt en mijn verhaal gedaan , waarop de mevrouw een standaartverhaaltje oprakelde en vervolgens de hoorn erop gooide terwijl ik nog aan het praten was. Ik vind dit geen stijl voor een klantservice… Ik werk hart voor mijn geld en koop iedere dag braaf een kaartje welke nooit gecontroleert worden , sta er iedere keer weer van te kijken, en als je dan 1 keer geen losgeld hebt en het aan een conducteur vraagt wordt je zo behandelt..
Desired solution:
kwijtschelding van de boete en verbeterde service