Complaint: Opgefokte Chauffeur

user-141958 on 14 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag reed ik vanaf het station naar huis met de bus. Al direct was duidelijk dat de chauffeur opgefokt was. Er kwamen een aantal dames aangelopen op de uitrit van de bussen en de bus remde niet af. Een van de meisjes kreeg bijna een spiegel tegen haar hoofd. Vervolgens vloekte de chauffeur, wat hij gedurende de gehele rit bleef volhouden (vooral op het verkeer).
Hij reed scherp door bochten en hard, twee keer (!) door rood, was niet vriendelijk tegen passagiers in het algemeen.

Het betreft hier lijn 69 Maasoever (kenteken BT-BJ-80) van 17:09 (bus 8217)

Desired solution:

Ik ben tevreden als deze chauffeur een officiële berisping krijgt. Hij was een gevaar op de weg voor medeweggebruikers en voor de passagiers. Ik bedoel, 2 keer door rood!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of