Complaint: Per ongeluk ingecheckt met Ov-kaart

user-125003 on 31 August 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedenmiddag,

Ik heb maandag 27 augustus voor het eerst gereisd, met mijn Ov-chipkaart. Ik snapte er nog niet veel van en het ging dus ook fout. Toen ik in Groningen was uitgestapt wilde ik weet uitchecken bij de NS. Ik had niet door dat op het station Groningen ook Arriva poortjes staan. Ik heb dus per ongeluk ingecheckt bij de Arriva ipv uitgecheckt bij de NS. Ik heb helemaal niet met Arriva gereisd! Toch is er 10 euro afgeschreven.

Desired solution:

Ik zou graag die 10 euro teruggestort krijgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from Arriva

12 years ago - Voor het ontvangen van restitutie in verband met te veel of onterecht afgeschreven saldo van uw ov-chipkaart kunt u een restitutieformulier invullen. Dit formulier kunt u vinden op onze website: http://www.arriva.nl/ov-chipkaart/restitutie-aanvragen/

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Voor het ontvangen van restitutie in verband met te veel of onterecht afgeschreven saldo van uw ov-chipkaart kunt u een restitutieformulier invullen. Dit formulier kunt u vinden op onze website:
http://www.arriva.nl/ov-chipkaart/restitutie-aanvragen/

All complaints of