Complaint: slechte aansluiting

user-147889 on 10 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Om 6.50 gaat er geen qliner meer vanaf lemmer waarmee ik voorheen de trein van 7.26 richting zwolle kon halen. Vandaar dat ik vanochtend de 7.28 bus heb genomen die in 25 minuten in heerenveen had moeten zijn. In deze tij redt de bus het niet waardoor ik om 8.05 pas in heerenveen was waardoor ik mijn trein aansluiting van 8 00 naar zwolle heb gemist.
Er is door de nieuwe regeling dus geen goede aansluiting tussen de qliner 315 en de trein richting zwolle meer mogelijk.

Desired solution:

Een vervroeging van de bustijden van de qliner 315 aansluitend op de trein richting zwolle. En een realistischer tijdbeeld van de reistijd van de qliner (ruim een half uur tussen lemmer en heerenveen)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of