Complaint: Slechte service!

user-147956 on 10 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik maak heel veel gebruik van het openbaar vervoer en ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Arriva. Ten eerste gaat de bus waarvan ik afhankelijk ben in Rijnsburg niet meer ieder kwartier, maar 1 keer in het uur. Verder moet ik daarvoor ook veel verder lopen omdat ze niet meer langs mijn bushalte gaan. Dienstregeling opzoeken op de site is niet mogelijk. daarom probeerde ik op station leiden centraal te kijken maar daar staat niets van op dat bord. De bus ik toen wel kon pakkwn gaf aan om 11:46 uur te vertrekken maar om 11:50 uur stond er nog geen bus. Ik ben over het algemeen totaal niet tevreden met de nieuwe regeling!

Desired solution:

Ik zou al tevreden zijn als de bus 2 keer in het uur rijdt in plaats van maar 1 keer.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of