Complaint: SLECHTSE BUSMAATSCHAPPIJ OOIT IN ZUID-HOLLAND

user-174484 on 19 April 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nog nooit z’n slechte busmaatschappij meegemaakt.
Ik reis vaak met Arriva naar school (50 Leiden-Haarlem) en deze bus is pas 1 keer optijd gekokomen, dagelijks komt i veel te laat en als we met een groep staan te wachten en er staat dat i om 16:23 komt zeggen we al meteen die komt pas om 16:30 en jawel, vaak nog later en meestal 7 minuten vertraging.
Dan komt ook nog de 361 (Noordwijk-Schiphol) door ons dorp lisse heen en deze is vaak weer te vroeg en effe wachten, nee hoor meneer de chauffeur tuft vroolijk verder.
Ook het rijgedrag is zeer slecht, keikhard remmen, langzaam rijden onvriendelijk. en over onvriendelijk gesproken een moeder kwam met 2 kinderen de bus in die effe hun ijsje wouden weggooien omdat die niet in de bus mogen en aangezien die al 11 minuten te laat was deed i de deur dicht en reed die eikel gewoon weg met alleen die moeder dus iededereen in de bus was pissig op die chaufer en gelukkig stopte hij en liet hij haar er weer uit.
Maar wat is dit een extreeme slechte maatschappij.
Normaal staat zuid holland op 1 met best tevreden reiziger, eind dit jaar staan we op de laatste maatschappij

Desired solution:

Dat deze extreem slecht maatschapij vandaag hier opdonderd en dat we het hele goede Connenxxion weer terugkrijgen want die reden temminste wel optijd en hadden aardige buschaufeurs.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of