Complaint: stilte 1e klas

user-189588 on 18 July 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,
Sinds enige tijd heb ik gemerkt dat er in de 1 klas van de treinen op het traject Emmen-Zwolle meer lawaai en herrie is dan voorheen. Nu blijkt dat sinds enkele weken de stickers van de ramen zijn gehaald. Bij navraag bleek dat dit is gedaan omdat er zakenmensen in de trein zouden zitten die de mogelijkheid moesten hebben om te overleggen. Maar dat overleggen gebeurd niet altijd even stil. Dit heeft er in geresulteerd dat ik mij af en toe mateloos erger aan personen die het fatsoen niet hebben om aan andere te denken en het geluid verzachten.

Wat ik me afvraag: hoe zit het dan met de reizigers die rustig en ongestoord willen werken op hun laptop zonder afgeleid te worden door pratende reizigers?

Ik heb toendertijd een bewuste keuze gemaakt voor het reizen in de 1e klas om rustig en stil te kunnen reizen ivm mijn werk. Zo kan ik de laptop meenemen en/of nog stukken tekst doornemen. Daar moet ik een flink bedrag voor neertellen. Ik ben het er niet mee eens dat Arriva zo maar de gemaakte afspraak die met mij is gemaakt en waar ik voor betaal teniet kan doen midden in een abonnement en mij daarvan niet op de hoogte te stellen. Mijn voorstel is dan ook dat ik voor de rest van de tijd dat mijn abonnement nog geldig is ik gecompenseerd wordt voor het feit dat ik geen gebruik kan maken van de diensten die mij in 1e instantie zijn aangeboden en beloofd.

Vriendelijke groet,
Margaret Blokstra
De Voorreep 55
7887HJ Erica
margaret.blokstra-gustin@kadaster.nl
m.blokstra@hetnet.nl

Desired solution:

compensatie voor een half jaar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of