Complaint: Storing in- en uitchecken

user-99378 on 26 April 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Storing bij het in en uitchecken. Vandaag 26 april 2012 ben ik staande gehouden door een van de personeelsleden van Arriva in de trein van Leeuwarden naar Groningen, op Het feit dat ik niet ben ingechecked maar uitgechecked. Vanochtend reisde ik van Groningen naar Leeuwarden. Op het station in Groningen heb ik ingechecked. Op het station in Leeuwarden uitgecheckt, ten minste dat dacht ik. Ik heb de ovkaart voor de scanner gehouden. Het lampje brandde groen en daarna rood, wat deze vaker doet bij in- of uitchecken. Nu heb ik wel een procesverbaal waar ik het niet mee eens ben. Een keer per jaar mag een reiziger met een ovkaart deze vergeten. Met dat op vertoon van de kaart met het procesverbaal binnen zeven dagen bij het betreffende loket. Het lijkt op een storing van het in- en uitchecken van arriva. 

Desired solution:

Vernietiging van het verbaal met behoud van ov-kaart vergeten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of