Complaint: Te woord staan van een klant

user-198593 on 11 September 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag, 11 september was er in Den Bosch sprake van een treinstoring in de ochtend. Er reden helemaal geen treinen. Daarom wilde ik gebruik maken van de bus naar Eindhoven. Ik meldde me circa 09.00 uur bij de balie van het Arrivakantoor in Den Bosch, waar een meneer (hij wilde ondanks mijn verzoek zijn naam niet zeggen) op een nogal bombastische manier een meisje te woord stond. Tot 3 keer vertelde hij hetzelfde verhaal met zo’n toon in zijn stem dat deed denken aan vroegere tijden. Hij was duidelijk “de commandant” van het kantoor.
De rij werd alsmaar groter en ik probeerde hem daarop te wijzen. Het resultaat was dat ik op een denigrerende toon te horen kreeg: “juffrouw, u bent zo aan de beurt, als ik hiermee klaar ben”. (Heer- en meestergedrag). Het arme meisje keek mij met grote ogen aan.

Miijn klacht is dat ik me onheus behandeld voel, maar nog meer dat ik vind dat meneer totaal niet anticipeerde op de ontstane situatie.

Desired solution:

Graag zou ik van u een reactie ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Lian Coppens

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of