Complaint: vast zitten

user-147875 on 09 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beetje jammer dat ik nu niet vanuit Dokkum naar holwerd kan reizen na 6en. Ik moet vaak na half 10 die kant nog op en nu rijdt die bus gewoon niet meer. Als jullie ons thuis willen hebben na een bepaalde tijd, stel dan gewoon een avondklok in. Niet dat dat het beter maakt… Beetje jammer dit. Hoe moeten studenten nog thuiskomen na 6en?

Desired solution:

Laren we gewoon te terug gaan naar connexxion, wist ik tenminste waar ik aantonen was. Of jullie moeten alle bestrijden terug veranderen naar de tijden van connexxion. Voorkomen jullie een hoop geklaag mee...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of