Complaint: verloren zichtkaart

user-90189 on 10 March 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter is haar zichtkaart kwijt die ze moet aanschaffen om met Arriva te kunnen reizen.
Arriva kan nog steeds niets met de landelijk ingevoerde ov chip en eist dat er bij hen een zicht abonnement wordt gekocht (waar je ook nog eens 5 dagen op moet wachten dit kan alleen maar via een webshop).
Na 2 dagen haar nieuwe kaart te hebben gebruikt is deze gestolen/verloren. Na contact te hebben gehad met de klantenservice vertellen ze je doodleuk geen vervanging te kunnen regelen van deze zichtkaart maar dat je een heel nieuw abonnement van 72 euro mag aanschaffen.Ook aan restitutie doet men niet. Arriva wil blijkbaar de mensen uit de bus jagen i.p.v. busvervoer promoten. Hele slechte service van Arriva.

Desired solution:

restitutie van het niet gebruikte bedrag of een nieuwe zichtkaart. Als deze kaart normaal binnen 5 dagen op de deurmat ligt dan kan dit ook met een duplicaat. Abonnement is nog 3,5 weken geldig

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of