Complaint: Vertraging trein op lijn Emmen – Zwolle

user-148121 on 11 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arriva rijdt niet op tijd. Sinds de nieuwe dienstregeling heb ik me al 3 keer door Arriva moeten laten vervoeren ipv de NS en ik heb alle 3 de keren de aansluiting met de intercity naar Amersfoort gemist!!
Daarnaast rijden ze nu wel ieder kwartier, maar zetten ze ook minder materieel in waardoor de trein stampvol is.

Desired solution:

Op tijd rijden zoals in de dienstregeling staat aangegeven! En met meer materieel rijden op de tijdstippen waarop het druk is met scholieren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Arriva dankt mij voor de reactie en meldt dat de klacht is opgelost. Er is nog niets opgelost, vanochtend had de trein wederom 5 minuten vertraging en heb ik weer mijn aansluiting gemist, 4e keer op rij.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of