Complaint: Vol

user-137875 on 30 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben totaal niet tevreden over de treinen van Arriva!
Ik reis elke dinsdag met de trein van Sliedrecht naar Gorinchem en het is elke week wel wat! Ik neem altijd mijn fiets mee in de trein omdat ik vanaf het station best nog een einde moet fietsen naar school en elke week kan ik wel een trein wachten omdat ik er niet meer bij kan met de fiets, met mij vaak nog 5 tot 10 medereizigers die moeten wachten, het komt zelfs voor dat ik twee treinen moet wachten omdat het zo druk is.. Ook is er vaak vertraging, en als er vertraging is is het gelijk chaos. Er word dan veel verkeerd omgeroepen en de conducteurs weten vaak ook niet zo goed hoe of wat.. Oftewel, DRAMA!

Desired solution:

Meer duidelijkheid en meer plek voor fietsen in de treinen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of