My complaint:
Ik mag alleen maar mijn verbruik opgeven als Atoomstroom erom vraagt. Zelf heb ik per 1/1/2013 mijn verbruik doorgegeven echter doet Atoomstroom daar niks mee. Ik mag pas doorgeven als Atoomstroom daarom vraagt en dan heeft Atoomstroom 8 weken de tijd om dit te verwerken. Echter vanaf 1/1/13 zijn de acht weken om, maar dit geldt niet voor Atoomstroom omdat ik moest wachten totdat ik mijn standen mocht opgeven. Omdat ik vanaf 17/11/2011 nog geen jaarafrekening ontvangen heb en mijn maandbedrag te hoog is moet ik een aanzienlijk bedrag terug ontvangen. Nu wil ik mijn maandbedrag voor maart niet betalen en storneren maar krijg ik dreiging van incasso kosten! Dit is de omgekeerde wereld. En ik kan klagen wat ik wil, Atoomstroom reageert gewoon niet. Ja een email dat ik binnen 5 werkdagen een email ga ontvangen en dat mijn probleem opgelost wordt, niet dus. Ik sta met mijn rug tegen de muur en kan niks doen. Wie weet hier raad mee?
Desired solution:
Dat ik mijn voorschot bedrag van maart mag opschorten omdat ik een tegoed heb bij Atoomstroom. Of dat Atoomstroom deze week met mij afrekent.