Complaint: Atoomstroom en jaarafrekening

bantenaar on 25 February 2013 about Atoomstroom in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik mag alleen maar mijn verbruik opgeven als Atoomstroom erom vraagt. Zelf heb ik per 1/1/2013 mijn verbruik doorgegeven echter doet Atoomstroom daar niks mee. Ik mag pas doorgeven als Atoomstroom daarom vraagt en dan heeft Atoomstroom 8 weken de tijd om dit te verwerken. Echter vanaf 1/1/13 zijn de acht weken om, maar dit geldt niet voor Atoomstroom omdat ik moest wachten totdat ik mijn standen mocht opgeven. Omdat ik vanaf 17/11/2011 nog geen jaarafrekening ontvangen heb en mijn maandbedrag te hoog is moet ik een aanzienlijk bedrag terug ontvangen. Nu wil ik mijn maandbedrag voor maart niet betalen en storneren maar krijg ik dreiging van incasso kosten! Dit is de omgekeerde wereld. En ik kan klagen wat ik wil, Atoomstroom reageert gewoon niet. Ja een email dat ik binnen 5 werkdagen een email ga ontvangen en dat mijn probleem opgelost wordt, niet dus. Ik sta met mijn rug tegen de muur en kan niks doen. Wie weet hier raad mee?

Desired solution:

Dat ik mijn voorschot bedrag van maart mag opschorten omdat ik een tegoed heb bij Atoomstroom. Of dat Atoomstroom deze week met mij afrekent.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Atoomstroom about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Atoomstroom to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Atoomstroom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Atoomstroom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Atoomstroom posted

Atoomstroom

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer van der Hoek,

Nogmaals excuses voor de verwarrende gang van zaken die u reeds heeft moeten ervaren. Als het goed is heeft u op 14 maart j.l. contact gehad met mijn collega Marloes van de klantenservice, die u verder geholpen heeft met uw klacht.

De nota heeft u inmiddels mogen ontvangen per e-mail, met daarop het door u te ontvangen openstaande bedrag. Mocht het document niet te bezichtigen zijn dan vernemen wij dat graag en komen we met een andere oplossing!

Met vriendelijke groet,

Atoomstroom Webcare

All complaints of