My complaint:
In maart werd een bedrag afgeschreven van mijn rekening als te weinig betaald aan voorschotten over 2011. Een jaarnota had ik nog niet ontvangen. Die kwm pas 3 weken later. Inmiddels besloten over te stappen naar een andere energie leverancier, hetgeen per 20 mei ge-effectueerd werd. Eind augustus de einafrekening gekregen. Daarbij bleek dat atoomstroom de meterstanden, die 30 december waren opgegeven, volledig gewijzigd als beginstand per 1 januari 2012 hadden gebruikt voor de eindnota. Een meterstand was gemakshalve op 0 gezet, waardoor mij ever de periode van 1 januari tot 20 mei meer dan 34000 kWh in rekening werd gebracht. Het overeenkomende bedrag van meer dan 4200 Euro werd ook zeer snel afgschreven. Uiteraard heb ik dat laten storneren. Bij verder e bestudering van de jaarnota’s van de twee voorgaande jaren bleek hier ook al geknoeid te zijn met de meterstanden. Over een periode van twee jaar ben ik voor 1800kWh teveel aangeslagen. Nee, justitie is nog niet langs geweest om te onderzoeken of ik een wiet plantage was gestart. Vele malen gebeld met atoomstroom, waar mijn klacht pas bij de derde medewerker die ik aan de lijn kreeg werd begrepen. Inmiddels zijn we twee wken verder en ik heb verder nog geen reactie gekregen die tot een oplossing kan leiden
Desired solution:
Zo snel mogelijk correctie nota's en eventueel teveel betaalde kosten terug storten. Excuses voor de gemaakte fouten