My complaint:
Begin van dit jaar in samenspraak met atoomstroom een afspraak gemaakt dat incasso altijd midden van de maand gaat. Dit gaat 9 van de tien keer goed, maar als het dan ook mis loopt dan snapt niemand binnen atoomstroom wat er gebeurd. Nu ook in november en december een herinnering gehad, maar incasso afdeling van atoomstroom heeft niet de moeite genomen om het bedrag ook daadwerkelijk eerst te incasseren. Na telefonisch contact word je overdonderd met excusses, maar de dame in kwestie weet van niets en moet alles navragen, maar een antwoord komt er niet. Er zou weer iets veranderd zijn in de procedure voor betalen, alleen worden klanten daar niet van op de hoogte gebracht. Vorige maand ook een email aan atoomstroom gestuurd, maar daar ook nooit antwoord op gekregen, terwijl ze zeggen binnen drie werkdagen antwoord te geven. Ook nu was de oplossing volgens de klantenservice om gewoon te betalen, maar dat is het probleem niet, het probleem ligt bij atoomstroom dat ze niet incasseren.
Desired solution:
Incasseren midden van de maand, afspraken nakomen die we samen gemaakt hebben. Klanten op de hoogte brengen over veranderingen. En misschien het allerbelangrijkste antwoord geven op gestuurde emails.