Complaint: Telefonisch benaderd voor informatie

cyberplaymarketing on 08 February 2013 about Atoomstroom in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We worden constant benaderd door atoomstroom, dat we een contract met dit bedrijf hebben. We zijn het verleden door atoomstroom benaderd via een telefoongesprek, in dit telefoongesprek hebben we aangegeven dat we graag informatie willen hebben over de producten van dit bedrijf. Die informatie zou de medewerker per email naar ons verzenden worden. Alleen die hebben wij per email niet ontvangen. Wat wij per email hebben is een contract met atoomstroom, hier hebben wij niet om gevraagd, dus hebben we hier ook niet naar gekeken. Nu word er door atoomstroom gemaild dat wij een contract hebben met deze partij en dat wij niet binnen 7 werkdagen hebben geannuleerd. We hebben even telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke dame, die ons niet verder kon helpen, vandaar deze reactie.

Desired solution:

Graag zouden we door dhr. Siepkes van de klantenservice contact willen hebben, om dit probleem op te lossen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Atoomstroom about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Atoomstroom to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Atoomstroom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Atoomstroom

Atoomstroom

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Jhinkoe,

Bij deze onze oprechte excuses voor de verwarrende communicatie. De aanmelding is op 6 februari geannuleerd na telefonisch contact met onze klantenservice. Het factuur voor vastrecht is destijds ook gecrediteerd. We zullen dus geen actie ondernemen om u over te nemen als klant bij Atoomstroom.

Mocht u verder nog vragen hebben dan weet u onze klantenservice te bereiken.

Met vriendelijke groet,

Atoomstroom Webcare

All complaints of