Complaint: weg met atoomstroom

ingrid1958 on 05 October 2013 about Atoomstroom in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben 3 jaar klant geweest van atoomstroom ben nu over gestapt wat een bedrijf is dit
te eerst waren ze een half jaar te laat met de jaarafrekening dan vraag ik om de afrekening (ik moest bij betalen) in termijnen te betalen naar 10 keer bellen (en 10 keer zouden ze terug bellen ) maar niemand belt van daar zelf maar mijn eind afrekening gaan betalen maandelijks
nu krijg ik bedreigingen dat ik af gesloten word incaso verhogingen etc
ik ben over gestapt ben benieuwd ik weet dat ik nu geld moet terug krijgen hoe de afhandeling hiervan nu gaat

Desired solution:

oplossing verreken het te betaalde bedrag maar met de eindafrekeing waarvan ik nog geld terug moet krijgen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Atoomstroom about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Atoomstroom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Atoomstroom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Atoomstroom posted

ingrid1958

Responded on 11 November 2013 at 17:37

op lossing ????? ik word gewoon door een onbeschofte s keizer die mij bedreigd door te zeggen dat hij maatregelen gaat nemen omdat hij geen genoegen neemt met 50 euro per maand het bedrijf had het geld nodig zei hij
natuurlijk ze hebben mijn 300 euro nodig is toch een lachertje dit bedrijf ik betaal iedere maand 50 euro af met pijn en moeite en dan krijg ik ook nog kosten er boven op van atoomstroom ze mogen blij zijn dat de mensen willen betalen

Atoomstroom

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 8 oktober 2013 hebben wij de eindnota verstuurd per e-mail. De facturen zijn te raadplegen op de mijn-omgeving van onze website: www.atoomstroom.nl.
De klant kan inloggen met zijn of haar e-mailadres en klantnummer.

S. Keizer heeft telefonisch contact met de klant opgenomen en het dossier besproken. De klacht is afgesloten.

All complaints of