My complaint:
Tijdens onze vakantie onderweg naar Oostenrijk, gaf onze Renault Clio (2 maanden jong) een foutmelding in het injectiesysteem, waardoor wij niet verder konden/mochten rijden.Dit was 16.30 uur op vrijdag 10/6. Direct contact opgenomen met de dealer waar wij de auto hadden gekocht. Zij gaven het advies contact op te nemen met de Renault Route Service. Met hen gebeld en er werd van hen uit actie ondernomen. Er kwam zeer spoedig een vrachtauto die ons naar een dealer zou brengen.Wij werden opgeladen en vervolgens kreeg de vrachtautochauffeur te horen dat hij 40 km “terug” moest rijden om ons daar bij een dealer af te zetten. Wij wilden de andere kant op omdat wij in die richting (Memmingen) een hotel wilde voor de overnachting, en daarnaast dat lag op de route, en het andere absoluut niet.De chauffeur gaf aan niet terug te willen , daar het spits was, en hij er minimaal 2 uur over zou doen alvorens hij daar zou kunnen zijn. Uiteindelijk door tussenkomst van zijn vrouw een Renaultdealer gevonden in Memmingen.
Wij werden daar naar toegebracht en zouden een vervangende auto krijgen. Inmiddels was het 19.30 uur, en er werd ons verteld door Renault Route Service een taxi te bellen die ons naar het verhuurbedrijf moest brengen.Hoe konden wij dit doen?? Waar halen wij in een vreemde stad/land een telefoonnummer tevoorschijn van een taxi centrale die ons binnen een 1/2 uur naar het verhuurbedrijf moest brengen, daar zij om 20.00 uur zouden sluiten.?? Onze chauffeur begreep het probleem en was gelukkig genegen ons daar heen te brengen. Daar aangekomen bleek er geen “geschikte” auto voor ons voor handen te zijn. Uiteindelijk gingen wij daar 21.00 uur weg. 21.30 uur waren wij in een hotel. Gelukkig konden we nog te eten krijgen.Slecht geslapen en ontbeten, en 9.00 uur waren wij weer terug bij de dealer.Werden daar goed geholpen.De auto werd gerecet, alles functioneerde weer, maar voor hoe lang? Motorisch was alles prima, waarschijnlijk een “sensor fout”. Wij vervolgden de reis, en na 50 km wederom dezelfde foutmelding.Wij zijn doorgereden naar onze eindbestemming in Oostenrijk.Dinsdag 14/6 de auto weer weggebracht naar de Renault-dealer. Deze wist waarschijnlijk wat het was maar moest het te vervangen onderdeel bestellen, zodat wij terug moesten en de auto daar een dag moesten laten staan, na enig aandringen mochten wij de auto van zijn moeder meenemen.
Terug van vakantie de gemaakte kosten gespecificeerd en opgestuurd met een begeleidend schrijven naar de fa. indumij -Dordrecht. Na een week kregen wij bericht dat de kosten van het autoverhuurbedrijf vergoed werden, maar de telefoonkosten € 15,00 en de overnachtingskosten € 55,00 niet omdat wij(volgens Indumij) toch al het idee hadden om te overnachten.
kan dit niet begrijpen, na alle ellende die wij hadden gehad.Is dit nu service????
Een hotel boekt men om de reis te veraangenamen,niet om 21.30 uur aan te komen nog wat te eten, slecht te slapen en te onbijten.Daarnaast was de auto niet gemaakt waardoor wij meerdere keren terug moesten naar de garage in Oostenrijk.
Van de fa. Indumij totaal geen enkele reactie
Desired solution:
Vergoed de kosten die zijn gemaakt, al is het alleen uit coulance voor de vervelende heenreis.
Wie verwacht dat je bovenstaande meemaakt met een nieuwe auto?