Complaint: Automatisch geld afgeschreven

user-160334 on 13 February 2013 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er wordt nu 2 maanden achter elkaar een bedrag van mijn rekening geschreven Doctata paymants waar ik niet om heb gevraagd. Het gaat om een bedrag van 59.95 euro. Daarnaast probeer ik de website te zoeken waar ik telefonisch contact kan opnemen met dit bedrijf, maar deze site opent (momenteel) niet.

Desired solution:

Geld terug storten en automatische incasso per direct stop zetten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to docdata payments about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to docdata payments to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Heb de klant de contact gegevens van de betreffende webwinkel gestuurd.

All complaints of