Complaint: Automatische afboeking ivm planet email account

user-138784 on 02 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb jaren geleden een abonnement gehad bij planet.nl en deze opgezegd vanwege overgaan naar Tele2. Daarna nooit meer wat hierover gehoord. Opeens worden er rekeningen afgeboekt van KPN en na bellen met financiële afdeling gehoord dat het gaat om een emailadres van Planet. Vreemd.. Nooit wat gehoord en nu opeens betalen. Achteraf blijkt vanaf 2011. Dit bedrag was me helaas nooit opgevallen anders had ik gelijk gebeld. Dus pas na jaren na opzegging van mijn internet krijg ik facturen van KPN wat erg raar is. Waarom geen brief sturen nasr een klant. zou wel zo netjes zijn! Het emailadres gebruik ik al jaren niet meer. Ik zou toch graag alle facturen die ze mij gerekend hebben, terug zien op mijn rekening. Vindt dit een rare manier van handelen. Wat krijg je als reactie van KPN.. Coulance van.. Jawel.. 3 maanden. Belachelijk gewoon!

Desired solution:

Ik vindt het meer dan logisch om mijn geld terug te krijgen. Heb jaren geen abonnement meer bij KPN/Planet, en vindt het zeer raar dat ze dit zomaar kunnen doen.

All complaints of