Complaint: Automatische afschrijvingen van mijn bankrekening !

user-164468 on 28 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er worden voortdurend automatisch grote bedragen elke maand weer op nieuw van mijn rekening geboekt , dat is nu al ruim een half jaar aan de gang en nu wil ik eindelijk wel eens duidelijkheid. Ik heb niets besteld niets geactiveerd laat staan ergens voor getekend. Ik krijg er niets voor dus mag ik dit zeker wel bestempelen als je reinste diefstal !!
Via de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten heb ik reeds enkele maanden geleden deze zogenaamde abonnementen stopgezet, zonder enig resultaat !

Desired solution:

Geld terug van de achterliggende maanden voor iets wat ik nooit ontving !!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of