B2D spam
Complaint from arjen2 on 26 November 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
Meerdere mails per dag. Van verschillende domeinnamen. Hoe kom ik hier vanaf? Read more
Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over B2D Support en kunt u zien welke klachten B2D Support reeds opgelost heeft. Mocht u... Read more >
Complaint from arjen2 on 26 November 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
Meerdere mails per dag. Van verschillende domeinnamen. Hoe kom ik hier vanaf? Read more
Complaint from gaby on 23 November 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
'Een vriend heeft u aangemeld'. Ik heb helemaal geen vrienden die hiervan gebruik maken. Hoe komen ze aan mijn mailadressen? Ongevraagd 4 mailtjes per dag. Read more
Complaint from skulplak on 16 November 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
Dit is bij mij het verzend adres van B2D Support no-reply@next-gen.ro Read more
Complaint from srajano on 17 September 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
spam Read more
Complaint from DutchLegacy on 15 May 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
Ik blijf op meerdere mailadressen (bij dezelfde provider) ook na afmelden spam ontvangen van B2D Casino’s. Ook irritant (en verboden) is het feit dat in de CC regel mailadressen van andere ontvangers te zien zijn (Die dus op hun beurt... Read more
Complaint from Xcobra on 14 May 2012 about B2D Support in category Casino/entertainment
Weer een nieuw "bekend" fenomeen maar onder een andere naam die het nodig vinden om mensen ongevraagd ca 6 mails per dag te versturen. Onderwerptekst: Een vriend heeft jou opgegeven voor een speciale casino bonus. Read more