Complaint: bagger kwaliteit hoekbank!

kmg on 21 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een tijd geleden hebben we een hoekbank besteld bij jullie. Het heeft ook 3 maanden geduurd voordat we eindelijk onze hoekbank binnen kregen.. Toen de hoekbank eenmaal binnen was, merkten wij bij het monteren al dat er veel stof en vuil aan het bank bleef plakken. Dat zagen we in eerste instantie niet echt als een groot problemen en gaven we het de voordeel van de twijfel en dachten, we houden deze bank wel omdat het ons zolang heeft geduurd voordat we een bank in huis hadden en we hadden gewoon weg geen zin meer om nog langer zonder een bank te zitten. Maar nu ongeveer een halfjaar later word de bank steeds viezer en viezer doordat de stof en vuil in het bank zitten en met de stofzuiger niet meer eruit te krijgen is. We zijn het dagelijks schoonmaken van het bank zat! Overigens ziet de stof van de bank zelf er al uitgelubberd uit terwijl het niet eens een jaar oud is.

Desired solution:

Dat jullie de bank terug nemen en wij ons geld terug krijgen! Of op z'n minst meer dan de helft van de aankoopprijs terug krijgen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad met ‘kmg’ en haar geadviseerd een klachtenformulier via onze website in te vullen.
Nadat wij het klachtenformulier hebben ontvangen, zal zij geïnformeerd worden over de verdere afhandeling van de klacht.
Tevens zullen wij klant een overzicht/kopie factuur sturen, waarop de aankoopgegevens staan.

All complaints of