Complaint: bank

user-162867 on 22 February 2013 about Woonsquare in category Woningcorporaties

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben 13-3-2010 een twee en driezitsbank gekocht deze gaan heel erg doorzitten. nu komen ze kijken naar de klacht maar moeten we 60 euro voorrij kosten betalen. dit vindt ik een heel erg hoog bedrag. ik wil dit wel betalen als ze voorniets komen maar niet voor een terechte klacht ( stuur maar een foto dat kunnen we niet )

Desired solution:

dat ze gewoon komene kijken naar deze klacht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bezoek servicemonteur ingepland.

All complaints of