Complaint: Bankrekening wordt door paypal ineens niet meer herkend, is al jaren in gebruik

user-209379 on 31 October 2013 about Paypal in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een tijd geleden deed ik een aankoop via Etsy.com waarbij ik gebruik maakte van onze Paypal account. Alles ging goed, tot er een e-mail kwam waarin stond dat er iets mis was met de betaling. paypal kon de betaling niet van mijn bankrekening afschrijven. Bank gebeld, niets aan de hand en aan het saldo lag het zeker niet. Wel kreeg ik de tip dat er wellicht iets mis was gegaan met de koppeling naar Iban. Dus ik stuurde netjes een berichtje met de vraag dit na te kijken en alsnog mijn vertrouwde bankrekening (waar ik al jaren mee betaal) toe te voegen en het bedrag af te schrijven. Ik kreeg een e-mail terug met een verhaal over dat ik mijn paypal account moest aanzuiveren. Ik had eerlijk gezegd de hoop al opgegeven dat Paypal dit even netjes zelf ging oplossen, dus ik heb eerst geprobeerd om mijn rekeningnummer (wat ik altijd al gebruikte) als nieuw rekeningnummer in te voeren. Dat lukte niet… enfin, toen heeeel erg mijn best gedaan om het saldo aan te zuiveren, ik raakte helemaal verdwaald in de eeuwige jachtvelden van de paypal website. Even bellen zat er ook al niet in, want als je iemand aan de lijn wilt hebben moet je een code hebben. Ik heb het saldo uiteindelijk kunnen aanzuiveren, en het daarna maar laten rusten. Echter, vandaag wilde ik opnieuw een aankoop via Paypal betalen, en dan komt er in beeld dat ik een creditcardnummer moet opgeven, of zelf vanaf mijn bankrekening een bedrag moet overmaken naar mijn Paypal account. Dan kan ik net zo goed zelf een internetoverboeking doen naar het betreffende bedrijf! Ik heb een e-mail gestuurd en dan krijg ik een e-mail met een boel onzin en mogelijke oplossingen terug voor iets wat mijn probleem helemaal niet is!

Desired solution:

Paypal, zet gewoon de bankrekening die ik al jaren gebruikte terug zodat ik mijn betalingen weer kan doen. En stuur me alstublieft geen e-mails met wazige informatie over problemen die helemaal niet voor mij van toepassing zijn.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Paypal

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Paypal to pickup complaint

All complaints of