Complaint: Bankstel

user-137980 on 31 October 2012 about Woonsquare in category Woningcorporaties

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben vorig jaar Juli een bankstel bestelt en is geleverd vorig jaar november.
Bij levering was mijn oordeel al dat het bankstel niet goed was hij zakte wat door maar volgens de exper van de technische was dat normaal nu blijkt dat dit toch wel waar was jammer was ook dat men het bankstel op de stoep zette want hij ging niet door de deur en men had geen tijd meer om even te wachten.Heb daar wel een bos bloemen voor gekregen maar toch vervolgens liet de lak laag los dus ook dat was niet de goede gang van zaken dit is nu wel opgelost maar kreeg de bank beschadigd terug dus weer wachten op de exper die komt maandag als het nu zo is en dat verwacht ik wel dat hij weer terug moet dan moet weer dat raam eruit kosten 163 euro van de drie keer heb ik dat nu 1 keer terug gehad maar dit bankstel wordt nu wel erg duur en hij wordt er al met al niet beter op gezien transporten en beschadigingen wat doen jullie hieraan .

Desired solution:

Tja zegt u het maar ik weet het ook niet ben namelijk bang dat met een ander bankstel de zelfde problemen opspelen jammer misschien mijn geld terug zou een optie zijn.

All complaints of