Complaint: Bankstel

user-162358 on 20 February 2013 about Woonsquare in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb in oktober een bankstel gekocht,ben echt ontevreden er over.Er was een monteur geweest die ernaar kijkte.De bank is al naar 4 maanden doorgeseten en er is sprake van plooivorming en dit naar 4maanden.Eerst was de bank verkert gelevert.Dit is de tweede keer dat ik een bankstel gekocht beb bij woon square die niet goed is.De monteur zegt dat dit normal is naar 4 maanden nou dan kan je om de 4 maanden een nieuw bankstel kopen.Ik heb het sevicerapport niet getekend om dat ik niet er mee akkort ga.Wil echt mijn geld terug.

Desired solution:

ik wil graag mijn geld terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of