My complaint:
Op 14 8 kochten wij een bankstel het was dus de 32.week.Dit moest in de 47.week geleverd worden.Verder horden wij niets meer ,ook niet in de 47.week.Ik heb dan moeten bellen en toen pas werg me verteld dat de levering in de 52.zou gebeuren.Voor het ongemak mocht ik kiezen,heren-of damesfiets.We moeten geen fiets want er staat nog eentje van de vorige aankoop.
Die dame die ik aan de lijn had,eene zekere N….,en die ik meerdere malen aan de lijn had was niet erg vriendelijk.
Ik had ook graag en andere dame gesproken,namelijk Mevr.O…wat me botweg geweigerd werd en mede gedeeld dat de levering in de 52.week binnen zou komen en in de 1.week van januari geleverd zou worden.
Moet ik dat allemaal accepteren?
Gewenste oplossing
Liefst zou ik van de levering afzien maar heb ik het recht daartoe en wat met mijn aanbetaling van maar liefst
968,00€.
Of tenminste een flinke schadevergoeding want het is niet voor niets dat ik relaxzetels besteld heb.