My complaint:
ik hadden begin deze week mijn telefoon ingeleverd, aangezien de telefoon niet meer kon opladen. Telefoon was ingeleverd zonder enige barst er in.
Wat bleek nou.. op 20-06-2013 werd ik gebeld door belcompany en ze zeiden dat de telefoon niet onder de garantie valt, omdat er een barst op de scherm zit. ik geloofde hem niet, want ik heb mijn mobiel barstvrij ingeleverd. er zaten 1 of 2 kleine krasjes, maar geen barst! Ik heb de mobiel barstvrij zelf aan een medewerker van Belcompany in Boxmeer overhandigt en dan krijg ik te horen dat er een barst in de scherm zit!. Ik weet niet of het door een van de medewerkers is gebeurt of tijdens het opsturen van de mobiele telefoon, maar ik ben er zeer ontevreden over. Tenslotte kreeg ik van de filiaalmanager te horen dat er reparatiekosten ondervallen en dat was 188 euro!! De mobiele telefoon zelf is niet eens 188 euro waard, dus ik vind dit volklare onzin, terwijl dit niet eens mijn schuld is.
Desired solution:
Ik wil gewoon dat mijn Telefoon gerepareerd word zonder enige kosten erbij.~het gaat om de Samsung galaxy SII Het is niet mijn fout dat de telefoon kapot is en dan moet ik uit mijn eigen geld de reparatiekosten betalen, terwijl ik de telefoon barstvrij heb ingeleverd!