Complaint: afspraken worden niet nagekomen

user-218219 on 13 December 2013 about BCC in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een maand geleden 2 producten besteld waarvan er 1 niet leverbaar was.
Een oven en een vriezer.
De vriezer was niet leverbaar, maar zou 2 weken duren, op verzoek van BCC zou de levering tegelijkertijd plaatsvinden. Dit oké bevonden.
Na 2 weken gebeld of er al voortgang zou zijn. De vriezer was nog steeds niet leverbaar, daarop een afspraak gemaakt voor een levering van de oven, 2 weken.later. Dit zou morgen plaatsvinden, omdat wij vandaag niets hebben vernomen.hoe laat de levering van de oven zou gebeuren BCC gebeld (voor de 2e keer) en de afspraak dat de oven los van de vriezer geleverd zou worden is nergens genoteerd.

Nu inmiddels een maand later zitten wij.nog steeds dus zonder bestelde producten.
Wij hebben vrij moeten nemen (wij werken.onregelmatige diensten in de weekenden) en willen een onkostenvergoeding voor onze gemaakte kosten.

BCC houdt zich niet aan gemaakte afspraken en komt niet met een oplossing.

Desired solution:

Bezorging van beide producten en een onkostenvergoeding.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to BCC about your complaint

All complaints of