Complaint: Bedankt voor Uw begrip!!

user-117725 on 26 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zouden op 15 juni een weekje naar het Meerdal gaan. mijn moeder, haar vriend en ik, omdat ik nog niet zo goed op de hoogte ben van het werken met een pc was ik vergeten om de annuleringsverzekering te nemen.. wij hebben 775 euro betaald..op 12 juni kreeg de vriend van mijn moeder te horen dat hij erg ziek was, (dat woord mag ik hier niet tikken)..dan weet je wel aan welke ziekte en inmiddels is hij overleden. maar Center Parcs is de beroerdste niet en heeft ons 165 euro teruggeven..de man heeft daar van genoten zijn laatste dagen..Center Parcs, nooit meer! wij kwamen er al 30 jaar!

Desired solution:

Hou op! zeker van zo'n instelling!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met onze innige deelneming en onze oprechte excuses.

All complaints of