Complaint: beeindiging contract

user-212047 on 14 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

28 mei 2013 verstuurde ik volgende brief:

Geachte dames en heren,
Al geruime tijd werkt de door u geleverde simkaart niet meer.
Ik heb hier in begin enkele malen contact met u over gehad.
De simkaart is nooit meer operationeel geworden en ik heb het dan ook weggedaan.
Door ernstige ziekte van mijn echtgenote heb ik niet meer goed mijn afschriften gevolgd.
Heden zag ik echter dat er nog steeds een maandelijks bedrag voor niet geleverde diensten wordt geïncasseerd.
Inloggen op mijn Youfone lukt niet.
Graag hoor ik van u wat te doen met ruim twee en een half jaar abonnement zonder tegenprestatie.
Tevens ontzeg ik u de bevoegdheid nogmaals van mijn rekening te incasseren.

eerder gezonden e-mail:
Verzonden: 10-08-2010 17:36:23.3130000
Aan: Youfone
Onderwerp: Youfone Ticketnummer: #0134495 SIM kaart

Ticketnummer #0134495
Youfone klant Ja
Type vraag Postpaid
Mobielnummer 0632055043
E-mailadres weagerbeek@online.nl
Categorie SIM kaart

Vraag
sinds enige tijd is mijn simkaart van youfone niet meer te gebruiken. heb ook al enige tijd een andere email/provider en kan geen rekeningoverzicht meer inzien.

Desired solution:

sinds augustus 2010 wordt maandelijks € 2,50 afgeboekt voor een abonnement dat voor mij zinloos is wegens ondeugdelijke simkaart.
graag restitutie van deze facturen en eindlijk opzeggen van het abonnement.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 15 November 2013 at 20:06

het abonnement wordt per december as. eindelijk opgezegd. over het al in 2010 verzonden e-mail wordt niet gerept en Youfone zegt mij juni 2013 een mail te hebben gestuurd. dit heb ik niet gezien.
ik ben blij dat de maandelijkse afboekingen na 3 jaar nu stoppen.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben klant in juni de optie gegeven om een nieuwe simkaart te bestellen, of om het abonnement te beeindigen, hier hebben wij helaas geen reactie op ontvangen. Nu alsnog het abonnement voor de klant beeindigd rekening houdend met 1 maand opzegtermijn. Een restituatie van abonnementskosten is niet mogelijk omdat het abonnement al deze tijd actief is geweest.

All complaints of