Complaint: Beeld blijft af en toe stil staan

user-142293 on 15 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Klacht al eerder gemeld ,er is al twee keer een monteur geweest en ook zijn de kastjes al een keer gewisseld.
Resultaat is dat de kastjes met afstand bediening niet uit standby stand gaan ,moet iedere keer kastjes aan en uit zetten .
Af en toe blijft beeld stil staan is heel vervelend heeft monteur ook niet kunnen verhelpen.
Ik heb abonnement 20mb ze hebben gemeten en er komt amper 13 mb binnen.en het signaal is onstabiel.
Ik heb een abonnement van ziggo erbij genomen om toch normaal tv te kunnen kijken . Hierbij kijk ik gewoon naar HD tv want dit krijg ik bij kpn ook niet.
Al met al is kpn wel vaak voor mij bezig geweest , maar helaas zonder gewenst resultaat
Monteur gaf mij het advies om maar snel bij ziggo te blijven omdat het voor hem niet is op te lossen. Signaal is gewoon te zwak en te onstabiel.

Desired solution:

Ik hoop dat kpn het probleem toch op,kan lossen
Ik zou het ook fair vinden dat kpn mij een financiële compensatie zou geven totdat het probleem is opgelost.
Ik denk hierbij aan om me de kosten van ziggo €17,10 per maand terug te betalen en ook met terug werkende kracht.
Mocht dit allemaal niet lukken dan stop ik einde contract met kpn

All complaints of