Complaint: Behandeling aanvraag rechtsbijstand

user-18152 on 11 August 2010 about Arag in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat we een langdurig geschil hadden met een zorgsverzekeringsmaatschappij heebn we de zaak uit handen gegeven aan Arag rechtsbijstand. deze heeft de zaak in behandeling genomen. We hebben het hele dossier opgestuurd naar Arag. Na bijna 2 weken wachten is de eerste stap gezet door Arag. We kregen een brief dat het dossier was gekopieerd en dat deze bestudeerd zou worden. Omdat ik nieuwsgierig was naar de voortgang van de zaak heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen met degene die de zaak behandelde.Het heeft mij vele telefoontjes gekost en na twee dagen had ik eindelijk contact. Nu de zaak wat verder is word bijna dezelfde houding aangenomen door Arag als dat de zorgsverzekeringsmaatschappij heeft gedaan.
Er werd ons gevraagd om alle bewijzen nog eens te verzamelen en duidelijk neer te zetten zodat Arag ons van verder advies kon voor zien. Het enige wat Arag heeft gedaan is een brief gestuurd met daarin een sommatie om de zaak af te blazen. Toen daar een weder bericht op kwam is Arag in zijn schulp gekropen en word ons dezelfde vragen gesteld al dat de zorgverzekeraar deed. Wij hebben zoveel mogelijk bewijzen en het dossier meegestuurd maar naar mijn idee is dit vluchtig doorgenomen.
Kortom als dit hulp is van Arag dan krijg ik het idee dat we dit beter zelf hadden kunnen voortzetten met de zorg vezekeraar.
Wij krijgen op geen enkele manier het idee dat Arag daadkrachtig optreed en dat we middels mailtjes aan het lijntje worden gehouden.
Nadat deze zaak is afgehandeld ( positief of negatief ) ben ik voornemens om mijn rechtsbijstandsverzekering bij Arag stop te zetten.

Gewenste oplossing

Een oplossing zoals dit betaamt.

All complaints of