Complaint: beindiging abonnement duur nu al 7 maanden

user-170106 on 28 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik probeer al vanaf 1 september ons kpn glasvezel abonnement te beindigen. Wij zijn op 1 september geimigreerd naar curacao. Kpn bleef maandelijks afschrijven. Eerst heeft onze familie contact opgenomen, er moest een uitschrijvingsbewijs komen, geen probleem natuurlijk. nu in maart ben ik 10 tallen telefoontjes vanuit Curacao verder en nog steeds is mijn abbonement niet beindigd. Ze blijven incassen, ondanks dat ik de machtiging met een rodemkaart heb ingetrokken. Ik storneer de incassering. Ik krijg een brief waarin staat of ik binnen 6 dagen wil betalen want de rede van stornering is onbekend, anders komen er nog administratie kosten bij. Uiteindelijk is er iemand geweest die mijn een tegemoetkoming heeft toegezegd, ik kreeg dan eidelijk 2x mijn reeds betaalde maandbedrag terug en 60 euro aan belkosten. Nou dat is mooi zou je deenken. Ik krijg hier. credit nota van, waarin ze van de 250 euro die ik zou krijgen, de abonnementskosten van maar 2013 weer vanaf trekken?????? inmiddels heb ik ook dit geld niet en belmik vandaag om te vragen waar dit blijft. De credit nota is verrekend met de 2 bedragen die ik heb gestorneerd, het moet toch niet gekker worn KPN. elke keer krijg ik weer iemand aan. lijn rond de 20 jaar die ik telkens het verhaal moet uitleggen! ik wil mijn 250 gulden terug!!!!!!!!! ik eis dat dit opgelost wordt, per direct.
bedankt alvast
Wij hebben de volgende persoonlijke gegevens van u ontvangen:

yn kneppers
recompensapark 5 weillemstad curacao
2133 bm Hoofddorp

0059995642096

Desired solution:

mijn geld terug en eindelijk mijn abonnement beindigd

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of