Complaint: Bekeuring voor niet inchecken

user-143003 on 19 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dochter krijgt bekeuring van 41 euro omdat ze niet heeft ingecheckt. Een dag later komt dezelfde conducteur controleren in de trein, kijkt alleen naar de foto op de OV kaart want zijn apparatuur doet het niet. Ik vind dit niet kloppen! Mijn dochter heeft een studentenreisproduct op haar kaart staan en dat kunnen de controleurs zien, kom op zeg….is dit studentje pesten? Deze controleur was ook nog erg onbeschoft omdat hij zijn ergernis hard door de trein schreeuwde. Ook bij de Arriva shop op station Groningen waren ze niet echt gezellig of behulpzaam. Dit is al de 4e klacht in een jaar tijd, hou er niet van om telkens klachten in te dienen maar ik ben het nu zat.

Desired solution:

Intrekken bekeuring

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is nog niet opgelost. Andere bedrijven lossen klachten wel direct op via deze site, Arriva wil een persoonlijke benadering. Veel mensen zijn daar echter niet tevreden over en sturen hun klacht daarom naar Klacht.nl. Het is nu afwachten.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik kreeg vandaag iets moois in mijn schoen (de postbus) van Arriva....de bekeuring van 41,20 plus een verhoging van 10 euro. Zet je eerst de klacht op de site van klacht.nl, dan vragen ze je persoonlijk te mailen, ze beloven je dan binnen 3 dagen te reageren en uiteindelijk krijg je een week later een brief met de bekeuring. Maar ik wacht gewoon nog "even" op een mail, krijg ik die niet dan zie ik Arriva wel in de rechtbank....

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of