Complaint: belabberd werken van de caiway diensten

user-80671 on 18 January 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10-01-2012 een mail gestuurd naar Caiway nu 17-01-2012 nog geen reactie gehad
Vrijdag 13-01-2012 naar de Caiway winkel geweest .
Werd hier afgescheept met een splitter welke ik al meerdere keren vervangen had.
Modem hebben ze getest ,zou moeten werken maar zit nu al
langere tijd met het probleem .
Wanneer wordt het probleem opgelost naar onze tevredenheid

Desired solution:

Een eindelijk goed werkend internet en bellen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Klant per e-mail geinformeerd. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - Klant een update gegeven. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - We hebben klant geinformeerd dat wij de terugkoppeling van de helpdesk hebben ontvangen dat zijn storing technisch gezien is verholpen. Graag ontvangen wij een bevestiging. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - Twee dagen geleden is er een tweede bezoek geweest van een monteur. Deze heeft het een en ander verbeterd aan de verbinding. We zullen het modem voor de komende dagen in de gaten houden en aan het einde van deze meting telefonisch contact opnemen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad waaruit blijkt dat het probleem inmiddels is verholpen.

De verbeteringen die de monteur bij het laatste bezoek heeft aangebracht hebben deze storing verholpen.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

All complaints of