Complaint: 10e keer toestel reperatie,

user-132440 on 10 October 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag belcompany, dit verhaal begint nog in de tijd dat telefoonkopen.nl nog een eigen winkel was maar aangezien jullie deze winkelketen hebben overgenomen, kom ik nu ook al tijdje voor me garantie bij jullie terecht.

Het begon allemaal in mei 2010 toen ik een Nokia N900 aanschafde, deze is in een jaar tijd 6x ter reperatie aangeboden waarna ik uiteindelijk van nokia een ander toestel terug kreeg (E7 geloof ik) hier ben ik toen der tijd niet mee akkoord gegaan omdat ik dit geen gelijk waardig toestel vond aan de n900. Naar veel gebakkerlij en gebel door winkel medewerker met hoofdkantoor mocht ik het toestel swappen. Ik heb het toen met een bijbetaling van 60 euro geswapped voor een htc desire z. Dit is in augustus 2011 geweest. Tegen die tijd was ik inmiddels een 6 maanden in bezit geweest van een nokia n900. En de andere 8 maanden had hij bij de repertie gelegen. Nu is dit allemaal achter de rug alleen nu begint de elende met de htc desire z.

3 Maanden geleden is deze voor eerst ter reperatie aangeboden omdat de monitor kabel tussen toetsenbord en scherm los zat waardoor ik geen beeld meer had. Na 3 weken wachten kreeg ik toestel terug helemaal in orde (nieuwe printplaat er in gezet door reperateur). Echter 1 week later komt de telefoon in reboot loops terecht, nou ja pech kan gebeuren dus toestel op nieuw ter reperatie aangeboden. 3 week later krijg ik mijn toestel weer terug. Alleen 2 dagen later heeft toestel zelfde probleem weer, weer in constante reboot loop (Ik had er bewust nog geen software en dergelijke op geinstalleerd dus daar kon het niet aan liggen) Toestel weer op laten sturen ter reperatie 3e keer dus in 3 maanden tijd. Een week geleden was toestel weer gemaakt gelukkig, dus weer met alle tevredenheid met toestel aan spelen ze hadden er inmiddels weer een nieuwe printplaat in gezet. 3e Printplaat voor mijn htc desire inmiddels, maar nu tot mijn grote spijt doen ze toch iets niet goed bij het reperatie centrum. Opnieuw zit de kabel tussen de monitor en het scherm niet goed vast waarschijnlijk is deze niet goed vast gezet bij het opnieuw in elkaar zetten van mijn telefoon. Heel spijtig want dit komt er op neer dat ik weer 3 weken zonder telefoon moet zitten. Plus het feit dat ik weer tot een koopavond of zaterdag moet wachten om toestel weg te brengen aangezien ik zelf ook gewoon een full-time baan heb.

Inmiddels ben ik dus van de htc desire ook wel behoorlijk zat, keer op keer problemen. Dit gaat 4e keer worden dat ik dit toestel weg breng en met de 6x van de N900 komt dit op een totaal van 10x in 28 maanden tijd. (Garantie is nog wel in orde voor Desire z aangezien het een nieuwe aanschaf was in augusutus 2011)

Trouwens mijn complimenten voor de vriendelijk heid van het personeel in de belcompany winkel in leeuwarden. Daar valt niks over te zeggen. Alleen de kwaliteit van de reperaties daar valt nog veel winst op te halen.

Desired solution:

Voor mij zou de oplossing zijn een swap van mijn toestel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Uiteraard vinden wij het vervelend dat uw toestellen vaak defect zijn gegaan en dit willen we graag voor u oplossen. Inmiddels hebben wij (via onze winkel in Leeuwarden) contact gehad, en vervolgens een zogeheten claimprocedure opgestart.
Onze excuses voor het ongemak welke de situaties met de toestellen met zich mee hebben gebracht.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of