My complaint:
Heb naar alle tevredenheid een telefoon gekocht,viel helaas in het water na 2dagen!! Gelukkig verzekerd in de winkel dus ter reparatie aangeboden. Moest opgestuurd worden kreeg een vervangend toestel. Aangezien ik niet vaak thuis ben konden ze dat bij de belcompany voor mij regelen. Ik had m’n oude toestel nog dus wilde geen vervangend toestel. Twee weken later ging ook deze kapot dus ik naar de winkel een goedkoop ( nieuw) los toestel gekocht en de vraag gesteld hoe lang het nog duurde voordat m’n htc klaar zou zijn. Duurde nog ongeveer een week werd er gezegd. Ik ging 2 weken later een paar dagen weg dus belde hoe het zat met m’n htc. Kon ieder moment klaar zijn werd er gezegd!! Na 4 weken dus… Nu zijn we weer een week verder Dus mijn vrouw ging gisteren even aan bij de belcompany…en jawel hij lag er!! Er werd alleen bij verteld dat het reparatieformulier er nog aan zat en nooit opgestuurd geweest is.!!!! Na 5!!! Weken!!! Of we hem zelf thuis op wilden laten halen. Ik kom vanmiddag thuis even gebeld met de winkel word er gezegd: die collega is op vakantie naar Egypte is pas over 3 weken terug, en ik ben net terug van 5 weken vakantie dus weet nergens van. Maar ik begrijp uw probleem niet mijnheer u laat het toestel toch gewoon ophalen bij u thuis en dan is alles toch opgelost ? Ik ben 5 weken m’n telefoon kwijt heb 5 weken geen gebruik van m’n internet kunnen maken en heb nog een kapot toestel… Ben meer als 15 jaar klant..
Desired solution:
Wil per direct een nieuw toestel en m'n abonnement kosten van die tijd terug. En op z'n minst een excuus horen....