Complaint: aanbieding per mail toegezegt,in winkel niet gekregen

user-189481 on 19 July 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb n nw abonnement afgesloten bij vodafone,daar ik nog vast zit tot 28-8-2013 bij kpn kreeg ik wel n nw toestel mee en vodafone gaat in op 28-8.Daar ik weinig verstandn heb van gsm s heb ik laten voorlichten door de verkoper.Wou zelf de GALAXY1111 maar na lang doorpraten van de verkoper is het de 111 geworden want er was niks beter aan de 1111 en ik had geluk ??? want de 111 was op voorraad,en ik kon hem gelijk meenemen(na ondertekening van n formulier dat ik niet in tussen tijd naar n andere winkel ging.Kreeg n paar weken geleden een bericht dat ik recht had op n half jaar 50% korting op mijn abonnement,in de winkel aangekomen kreeg ik te horen dat dat niet voor gold. ??????? heb zoiets nog nooit meegemaakt,zeker niet bij KPN waar ik jaren abonnee ben. conclusie
GEEN GALAXY1111 en GEEN KORTING. Jammer BelCompany,over 2 jaar toch maar weer KNP helaas.

Desired solution:

helemaal als nieuwe klant beginnen,met het toestel wat ik wil geen verkooppraatjes meer van niets verbetert en het (oude)model is op voorraad dus ik had geluk en mocht het toestel gelijk meenemen (GELUK ???)en als iedereen een aanbieding heeft met de GALAXY1111 en ook nog 50 % korting
op het eerste half jaar abbonement vindt ik dat ik daar ook recht op heb.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

11 years ago - voel me belazert, geen 50 % en geen Galexy S1111 in de winkel ben ik n nummer,geen recht op alles ben nog bij KPN. Zal dus nooit meer bij BelCompany binnen lopen om n nw abonnement cq nw gsm. Zal dit bericht ook aan mijn vrienden doorgeven hoe jullie KLANTVRIENDELIJK met mensen omgaan. Ben 55 jaar en heb me door jullie voor laten lichten van het hoe of wat met een nw toestel en abonnement

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Op 9 juli j.l. bent u benaderd door de winkel om uw abonnement te veranderen naar een abonnement met de 6 maanden 50% korting-actie. Tot op heden bent u hiervoor niet in de winkel geweest.
Het is mogelijk om dit alsnog voor u aan te passen, hiervoor hebben wij u echter in de winkel nodig om een handtekening te zetten voor het opnieuw opgemaakte contract.

We zien u graag terug in de winkel.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of