Complaint: Aankoop toestel Samsung Galaxy S3bbij Abonnement

user-137350 on 29 October 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen dinsdag heeft mijn zoon samen met mijn man een abonnement met Toestel afgesloten bij de winkel BelCompany in Spijkenisse. Het toestel is een Galaxy S3.
Bel+SMS+Web Altijd € 42,50 voor 2 jaar. De bundel houd in 10GB+90min+onbeperkt SMS+Gratis bellen naar Vodafone nummers. (14,4Mb/s). Het toestel kostte dan € 179,–. En de eerste 12 maanden betaald hij 31,88. Een ideale aanbieding volgens de verkoper. Extra actie van 10GB internet. 3 dagen later kwam ik erachter dat er op internet dezelfde abonnement was alleen was het toestel gratis. Ik terug naar de winkel. Konden dus niets voor me doen. Zelfs het toestel en abonnement niet intrekken. Volgens hem waren dus alle telefoonwinkels hier dat je toestel prijs betaalde. Waarom zeggen ze dan dat je naar de dichtsbijzijnde winkel kan. Hij zei ook dat de prijzen op internet verschillend zijn met de winkel. Maar waarom is zijn Belcompany winkel dezelfde prijs als op internet. Dus dat verhaal klopt ook niet. Kan het toestel geld er echt niet terug gegeven worden. Het gaat wel om de spaarcenten van mijn zoon, waar hij hard voor gespaard heeft en we voelen ons ingeluisd.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ze het geld teruggeven van het toestelprijs. Of anders opzeggen abonnement.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

11 years ago - Geachte klant, Zojuist hebben wij u benaderd om dit voor u op te lossen. Kunt u zo spoedig mogelijk de winkel bezoeken en/of reageren op de e-mail? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Beste van bokhorst, Ik vind het nog steeds jammer dat het bedrag er niet vanaf is gegaan van jullie belcompany. Mijn zoon had de telefoon al ingebruik. En de vorig keer dat we in jullie winkel behandeld zijn en werd er verteld dat we het niet terug konden krijgen. Er word verteld dat jullie niet met internet prijzen meedoen in de winkel. Maar als ik in jullie website en winkel kijkt wordt dezelfde prijs gehanteerd. Terwijl het personeelslid vertelde dat in iedere winkel en web site de prijzen anders zijn. Ook die van jullie zelf. Ik zie ook overal dat internet website en winkels hetzelfde zijn en zelfs bij een andere winkel het abonnement die mijn zoon heeft gratis het telefoontoestel krijgt. Zoals bij vodafone winkel. Dat ik nu pas reageer is omdat ik dacht van laat maar. Maar ik kan me er nog steeds boos over maken en wil toch nog reageren. Ik hoop dat we nog steeds tot een oplossing kan komen. Dat het abonnement gewoon blijft maar het toestelprijs terugkrijgt.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

U heeft tot op heden niet gereageerd en bent ook niet terug geweest in de winkel. We gaan er daarom vanuit dat verdere opvolging niet meer nodig is en sluiten deze melding.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of