Complaint: Al na 3 weken toestenbord stuk BB 9780

user-46641 on 11 April 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al na 3 weken was het toetsen bord stuk van mijn BB Bold 9780. Eerst kreeg ik verkeerde tekens als ik aan het pingen was. Of ik kreeg 2 tekens tegelijk. Op een gegeven moment ging hij niet meer aan alleen wanneer ik de batterij eruit hield, maar dan wou ik mijn pincode in toetsen, maar dat wou dus niet. Viel dan vervolgens ook zo weer uit. Heel raar allemaal en dat terwijl ik de telefoon nog maar 3 weken had (duur toestel van 499 euro). Naar BelCompany gegaan en daar zeiden ze dat hij opgestuurd moest worden. Zou minimaal 2 weken duren. Nu aan het afwachten tot ik hem terug krijg en dat terwijl ik wel duur moet betalen voor Black Berry internet en ik kan er niks mee…

Desired solution:

Omdat ik de telefoon nog maar 3 weken had, dan zou je denken dat er iets mis is gegaan met de soft ware en had ik op zijn minst gelijk een nieuwe telefoon verwacht. Ook omdat ik een dure verzekering ervoor betaal.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Goedendag, Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852. Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1104-391, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek. Zou u ons in elk geval willen aangeven of u de reparatie via de winkel of via de verzekering heeft laten opsturen. En tevens graag op welke datum het toestel gekocht is, wat het serienummer (imeinummer) is, wat het reparatienummer is en welke verzekering u hierbij heeft aangeschaft? Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Message from Proassist

13 years ago - Wij hebben uw bericht gelezen en willen u vragen uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Marjanne. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op. Met vriendelijke groet, Webcare ProAssist

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Proassist (telefoon verzekering) heeft snel na het plaatsen van de klacht opgenomen met mij. Vriendelijk en behulpzame vrouw. Vertelde dat er een mogelijkheid was om een Black Berry als leentoetsel te krijgen. Ze vertelde te kijken welke BB er nog aanwezig waren en zou me dit laten weten. Snel daarna al reactie. Er werd me toen verteld ik niet in aanmerking kwam voor een leentoetsel. Er werd me toen verteld dat er 2 opties waren. optie 1: Of je brengt de telefoon naar een telecom winkel en krijgt een leentoestel mee (Nokia) Optie 2: Je laat je telefoon ophalen bij je thuis en dan word er een BB leentoestel mee gebracht die je dan zolang het nodig is kan gebruiken. Zonder hiervan op de hoogte te zijn had ik dus gekozen voor optie 1 door naar de winkel te gaan. Maar had daar aangegeven geen leentoestel te willen hebben (omdat ik zelf wel een simpele nokia heb liggen). Al met al, ben er helaas niets mee opgeschoten. Had het idee dat er serieus een oplossing zou komen en dat ze mij tegemoet zouden komen, maar helaas. Nu afwachten tot ik weer mijn BB terug krijg en een dure BB internet bundel betalen die ik nu niet kan gebruiken..

Message from Belcompany

13 years ago - Goedemorgen heer Karadaz, Naar aanleiding van uw melding zullen wij navraag doen bij de reparateur, wat de status is van uw BlackBerry reparatie. Zodra wij meer weten, zullen wij u hier over bellen. U mag uiteraard ook contact met ons op nemen, via T: 0318-569852, onder vermelding van BC1105-044. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht en procedures besproken met de klant. Afgesproken dat we toch in eerste instantie deze reparatie zullen afwachten, omdat ruilen vanwege meerdere redenen niet meer mogelijk was.

All complaints of