Complaint: belcompany helmond.

user-36370 on 17 January 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn htc is al voor de vierde keer kapot gegaan(vlekken in het scherm).
belcompany vertelde me bij aankoop dat als mijn toestel drie maal kapot gaat dan kreeg ik een nieuwe.
na de 4de keer opgestuurd te hebben kreeg ik weer een gerepareerd toestel terug.
ik ging hier niet mee akoord en wilde een nieuw toestel.
ze zijn toen contact op gaan nemen met htc.
na 3 weken kreeg ik te horen dat ik een nieuw toestel kreeg maar dat htc die op zou sturen.
na een week werd ik gebeld dat mijn oude toestel weer gemaakt was. ik zei dat ik daar niet mee akoord zou gaan.
belcompany zei dat ze dan maar weer met htc contact op gingen nemen.
ikzelf heb ook met htc contact opgenomen. zij vertelde me dat er vorige week al een nieuw toestel opgestuurd was naar belcompany. belcompany zegt vandaag dat htc nederland gewoon liegt en dat ze woensdag contact op gaan nemen met htc. ik hoop dat dit opgelost wordt want heb het gevoel dat ik opgelicht wordt. ze willen volgens mij gewoon mij die oude kapotte telefoon aansmeren en die nieuwe zelf verkopen. ben hier echt niet van gedient.

Gewenste oplossing

ik wil graag een nieuw toestel en anders het bedrag van wat de telefoon gekost heeft dat ik dan een nieuwtoestel uit kan zoeken.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij niets meer van de klant vernomen, ondanks meerdere verzoeken van onze kant aan de klant om contact met ons op te nemen.

All complaints of