Complaint: beltegoed op

user-58952 on 26 August 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een tijdje geleden heb ik een prepaid kaartje gehaald voor mijn blackberry.
ik moest toen 12.50 opwaarderen om internet op mijn telefoon te krijgen.
dat ging allemaal prima.
de maand erna vroeg ik bij belcompany of ik dan weer 12,50 moest betalen om weer hetzelfde te krijgen.
en werd mij verteld dat 10 euro genoeg was.
dus heb ik 10 euro opgewaardeerd en was binnen een paar minuten mijn beltegoed op, omdat ik toch 12.50 moest opwaarderen.
ik vind dat dit een fout is van belcompany en dat ik mijn 10 euro terug moet krijgen.
ik hoop van u een reactie te krijgen.

mvg

Maik muller

Desired solution:

als ik mijn 10 euro terug krijg

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Muller,

Wij hebben vanaf 24-08 telefonisch contact met u proberen op te nemen, maar krijgen u helaas niet te pakken. Zou u ons daarom willen bellen op 0318 569 852 en daarbij doorgeven dat het gaat om een klacht via klacht.nl met nummer BC1108-938.

Zou u ons willen doorgeven om welk prepaid netwerk het hier gaat. Bij welke winkel u de BlackBerry kaart heeft aangekocht, op welke datum dit gekocht was en wanneer en waar u de informatie over de 10 euro beltegoed gekregen heeft?

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of