Complaint: Blackberry kapot

user-82334 on 30 January 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

9-1-2011 kocht ik voor mijn dochter een blackberry 7900 bold .inderdaad hoorde ik van een jaar fabriekgarantie.Volgens belcompany is de garantie termijn 2 jaar?? Wat is nu precies de garantie? 3 weken na het verstrekken van een jaar.Gaat de blackberry kapot.Terug naar Belcompeny,moet de blackberry opgestuurd worden,duurt minstens 2 maanden.Maar heb wel abbonement van 35 euro in de maand en geen ander toestel om 70 euro te gaan gebruiken.Je hoort wel eens dat kinderen of volwassenen telefoontjes laten vallen enz,dat ik bij deze blackberry gewoon het geval niet!!
De blackberry doet gewoon ineens uit het niets,niks meer..

Desired solution:

Leentoestel voor tijd dat mijn dochter haar blacberry moet missen.
Verwacht enige service en dat dit gewoon onder garantie valt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Inmiddels hebben wij u benaderd per e-mail. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Tot op heden hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of