Complaint: Blackberry reperatie

user-54738 on 06 July 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10 maart 2011 heb ik mijn blackberry bij belcompany ingeleverd. Mijn scherm had barsten (van buiten af) ik wilde dit dus graag laten maken, belcomapny heeft van te voren al aangegeven dat de reperatie van blackberry erg lang konden duren ( 6 tot 8 weken ) na ong. tien weken kreeg ik mijn kapotte telefoon terug met het verzoek of ik hem wilde laten maken ( met handtekening erbij ) hiervoor moet ik 300 euro betalen iik heb dus tien weken gewacht op mijn kapotte telefoon met het verzoek of ik hem wilde laten maken ik ben in de tussentyd al vaker in de winkel terug geweest om te vragen of er wat meer vaart in kon en dat ik er ook extra voor wilde betalen, nu hebben ze hem weer naar blackberry in engeland gestuurd maar nu heb ik die telefoon nog steeds niet ik vind de wacht tijd echt belachelijk ik maak onnodige hoge kosten en nu vraag ik me af wat ik hier tegen kan doen? ik wil naar de klantenservice va blackberry in engeland bellen maar die is nergens te vinden en bij belcompany zeggen ze datt het allemaal aan blackberry ligt, ik snap dat belcompany daar niks aan kan doen amaar kom op 16 weken zyn nu verstreken en ik heb nog steeds geen telefoon!

Desired solution:

ik zou NU gewoon die telefoon willen en ik vraag me af of het wel fair is dat ik 300 euro moet betalen terwijl er nu al 16 weken zijn versrteken?

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het filiaal in Nieuwegein heeft uw voicemail ingesproken. Uw toestel ligt klaar voor u in de winkel.

All complaints of