My complaint:
Ik heb een nieuwe iPhone 4 aangeschaft bij Belcompany. Bij thuiskomst bleek dat de speaker stuk is. Als ik iemand bel of als ik gebeld word, kan ik niemand horen, terwijl zij mij wel kunnen horen. De volgende dag heb ik meteen contact opgenomen met Belcompany en mij werd medegedeeld, dat het toestel ter reparatie moet worden opgestuurd. Dat zou dan ongeveer drie weken in beslag nemen. Ik heb aangegeven dat het toestel bij aanvang stuk is en dat ik een nieuw toestel wil hebben. Zij hebben aangegeven dat een iPhone niet geruild wordt en dat zij hem allen kunnen opsturen. Daar heb ik het niet mee eens. De winkel heeft mij een defect toestel verkocht, waar ik 210 euro voor betaald heb en nu moet ik drie weken wachten, totdat ik een toestel krijg. Bovendien sta ik erop dat ik een nieuw toestel moet krijgen en niet een gerepareerd toestel dat bij voorbaat al stuk was. Hierbij komt, dat de winkel zes! nieuwe toestellen op voorraad had.
Desired solution:
Een nieuw toestel die meteen in de winkel omgeruild wordt.