Complaint: Diefstal en klachtenafhandeling Belcompany en Marsh verzekeringen

user-128973 on 23 September 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden ben ik op vakantie geweest naar de prachtige stad Milaan in Italië. Helaas begon mijn vakantie niet al te best. De eerste avond ben ik beroofd van mijn telefoon (Samsung Galaxy S3) die ik net 2 weken voor mijn vakantie had aangeschaft bij één van de vestigingen van Belcompany.

Zoals werd verzocht heb ik aangifte gedaan bij de italiaanse politie. Deze aangifte heb ik samen met mijn vliegtickets opgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij die mij werd aangeraden door een van de medewerkers. Deze verzekeringsmaatschappij heet Marsh, deze staat overigens niet op de website weergeven.

Bij aanschaf van mijn nieuwe smartphone heb ik aangegeven dat in het eerste half jaar van mijn nieuwe abbonement niet dezelfde simkaart ging gebruiken, dit wegens kostte besparing. De vriendelijke medewerker in de betreffende vestiging van de Belcompany vertelde mij dat dit geen probleem was en dat hij mijn oude simkaart met liefde wilde knippen tot microsimkaart, waarna hij deze plaatste in mijn zojuist aangeschafte Galaxy S3 telefoon.

Wat mij echter niet verteld is, is dat zodra je een andere simkaart in je telefoon stopt, de gehele verzekering komt te vervallen.

Mede dankzij de Belcompany kan ik dus mijn verzekering op mijn buik schrijven.

Met vriendelijke Groet,

Roy van der Loo

Desired solution:

Ik zou graag mijn Galaxy S3 vergoed willen hebben. Hier betaal ik immers mijn verzekering voor.

Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik ook akkoord met stopzetting van mijn Contract.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij dit probleem voor u opgelost.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of