Complaint: Geen kennis van zaken en foutieve informatie

user-53198 on 18 June 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week bij belcompany binnen gelopen om te vragen of ik mijn abonnement al kon verlengen. Dit omdat mijn telefoon niet goed meer functioneerde. Ik kom nog niet verlengen bij mijn eigen provider maar kon wel overstappen en zodoende de Iphone meenemen. Dat was goed nieuws dus alles geregeld, contract ondertekend en betaald. Toen ze de verkopen dat de Iphone besteld moest worden omdat deze niet voorradig was. Kan gebeuren maar had dit liever vooraf geweten dan had ik nu niet gelijk alles geregeld. De Iphone was afgelopen donderdag binnen ik ik kon hem ophalen. Eenmaal thuis deed ik de microsim erin die bij mijn toekomstige abonnement hoort. Maar verbinding kreeg ik niet, toen ik belde met mijn nieuwe provider zeiden ze dat ik pas over 3,5 maand gebruik kon maken van hun netwerk en dat ik dus tot die tijd mijn nieuwe toestel niet kon gebruiken. Wel kon ik het oude contract afkopen of een micrisim bestellen bij mijn huidige provider en zodoende wel met het nieuwe toestel kon gaan bellen. Dit laatste heb ik gedaan, mede omdat mijn oude toestel niet goed meer was. Geen enkele keer heeft de verkoper mij erop gewezen dit eea zo werkt en mijn oude sim niet in de Iphone past. Dit vind ik een slechte zaak en had beter kunnen wachten tot ik over enkele weken mijn abonn wel kon verlengen.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de onnodige kosten

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Goedendag, Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852. (op ma t/m vrij tussen 9:00 en 17:00) Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1106-562, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek. Wilt u ons dan tevens doorgeven bij welke winkel u geweest bent? Wel willen wij u alvast doorgeven dat u, als u nu al een data-bundel heeft op uw huidige abonnement, via de winkel een simwissel kunt aanvragen voor het KPN abonnement, zodat u de iPhone met uw huidige abonnement kunt gebruiken. Onze excuses voor het misverstand. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Net contact gehad met de klantenservice van BC. Daar werd ik geholpen door een hele nette en correcte mevrouw. Met haar heb ik afgesproken dat BC de onnodige kosten vergoed. Al met al netjes opgelost.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Situatie uitgelegd en kosten voor de microsimkaart worden vergoed.

All complaints of