My complaint:
Vorige week bij belcompany binnen gelopen om te vragen of ik mijn abonnement al kon verlengen. Dit omdat mijn telefoon niet goed meer functioneerde. Ik kom nog niet verlengen bij mijn eigen provider maar kon wel overstappen en zodoende de Iphone meenemen. Dat was goed nieuws dus alles geregeld, contract ondertekend en betaald. Toen ze de verkopen dat de Iphone besteld moest worden omdat deze niet voorradig was. Kan gebeuren maar had dit liever vooraf geweten dan had ik nu niet gelijk alles geregeld. De Iphone was afgelopen donderdag binnen ik ik kon hem ophalen. Eenmaal thuis deed ik de microsim erin die bij mijn toekomstige abonnement hoort. Maar verbinding kreeg ik niet, toen ik belde met mijn nieuwe provider zeiden ze dat ik pas over 3,5 maand gebruik kon maken van hun netwerk en dat ik dus tot die tijd mijn nieuwe toestel niet kon gebruiken. Wel kon ik het oude contract afkopen of een micrisim bestellen bij mijn huidige provider en zodoende wel met het nieuwe toestel kon gaan bellen. Dit laatste heb ik gedaan, mede omdat mijn oude toestel niet goed meer was. Geen enkele keer heeft de verkoper mij erop gewezen dit eea zo werkt en mijn oude sim niet in de Iphone past. Dit vind ik een slechte zaak en had beter kunnen wachten tot ik over enkele weken mijn abonn wel kon verlengen.
Gewenste oplossing
Vergoeding van de onnodige kosten